פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

04-992-9029
דברו איתנו בווטסאפ
קיבוץ משמרות 378400
ריהוט מ-100% עץ מלא
04-9929029
 
 
"היי ווד רהיטי ילדים ונוער מעץ מלאהוקמה מתוך אהבתנו לעץאבל לעץ מלא באמתלאחר שחיינו ועבדנו בקנדה במשך תקופה ארוכהשם נחשפו לבניה מעץ ולשימוש בעץ כרכיב בעל ערך מוסףחזרנו לארץ ובנינו את ביתנו – בית מעץאבל האהבה לעץ לא נעצרה שםהתחלנו לחפש חנויות שמתמחות בריהוט מעץ מלא בלבד ובמיוחד לחדרי ילדים ונוערלהפתעתינו גילנו שחנויות טובות וייצרנים שהיו מייצרים רהיטים מעץ מלא פשטו רגל בשל עלויות ייצור גבוהות בארץ וחוסר יכולת לעמוד במחירי השוק התחרותייםקשה מאוד למצוא היום חנות ממותגת (ולא נגר פרטישכל הרהיטים שלהם מיוצרים מעץ מלא בלבדלרב יש שימוש בשילוב של עץ מלא יחד עם תחליפי עץ למיניהם: MDF/סיבית/סנדוויץ'/מלמין וכו'. תחליפים אלו נועדו לחסוך בעלויות (ובכך להוזיל גם לצרכן את המוצר הסופי).
כמו כן הם פחות עמידים (רגישים מאוד למיםויש בעייתיות גדולה בשילוב ביניהם לבין עץ מלא (התנתקויות שנובעות מההבדלים באופי חומרי הגלם).
תחליפים אלו מכילים דבקים רביםאינם ידידותיים לסביבה ופחות ידידותיים לילדים שבחדריהם הם מוצבים.
לכן החלטנו לנסות למצוא דרך למכור בארץ ריהוט לחדרי ילדים ונוער שיהיה עשוי מעץ מלא אבל יעמוד במחירים התחרותיים שמכתיב השוק.
רהיטי היי ווד מעוצבים בארץ ומיוצרים מעץ אורן מלא שמקורו ברוסיההייצור מתרחש בסין תחת פיקוח אנשי מקצוע מישראלבאופן כזה אנחנו יכולים להביא לכם רהיטים שעונים על הטעם הישראליבאיכות הגבוהה ביותר ובמחירים תחרותיים.
עיצוב רהיט מעץ מלא בלבד הוא מוגבל יותר (בשל תכונותיו של העץ). לא ניתן לייצר רהיטים עם פיתוחים רבים מידיאין הדבקות של עיטורים שונים על גבי העץ וכד'. למעשה חומר הגלם איתו אנחנו עובדים מכתיב את מי ומה שאנחנו – עיצוב קלאסיעל זמניבקווים חלקיםרהיט שעשוי עץ מלא הוא רהיט חזק ועמידהוא איננו רגיש למיםהוא נועד ללוות את ילדיכם עד שיימאס לכם ממנו (ולא להפך:).
כל הרהיטים עשויים מעץ מלא בלבד להוציא מקרים חריגים בהם יש שימוש במזונית אך ורק כגב לכוורת/כוננית/ארון/תחתית מגירהבמקרים אלו המזונית רק מונעת כניסה של לכלוך מחלק שהוא מוצמד קיר לרב ולכן אין יכולת שהיא תיהיה עבה מידי.
אנחנו מעניקים 10 שנות אחריות על הרהיטים שלנו (בהתאם לתעודת האחריות בקישור הבא לחץ כאן
תחליפי העץ למינהם (MDF/סיבית/סנדוויץ ומלמיןמכונים "חומרים מתים". המכנה המשותף שלהםחומר גלם שמורכב משאריות/חלקי עץ המודבקים ע"י דבקים כימיים יחדיו ליצירת תחליף העץבשל היותם חומרים מתים הם לעולם לא ישנו את צבעםהם אינם גמישים כלל והם מאוד מאוד רגישים למים (מתנפחים בקלות). לעומתםהעץ המלא הוא חומר חי בדיוק כמו העצים שביערמהם הוא מיוצרהעץ המלא איננו מכיל את הדבקים הכימיים ולכן ידידותי יותר לסביבה ולנו המשתמשיםרהיט שעשוי מעץ מלא בלבד למעשה עשוי מגזע עץ שנחתך לגודל מסויים בהתאם לחלק הרהיטעץ מלא הוא בעל תכונות התרחבות/התכווצות קלותהוא איננו רגיש כלל למיםייתכנו בו שינויי גוון קלים לאורך השנים כמו גם יציאה של "עיניים". לעץ האורן יש ענפים רבים, “עיןהיא המקום בו יכול לפתח ולהצמיח העץ ענף חדשזה חלק מהיופי של רהיט מעץ מלא וזה מה שמייחד אותו ונותן לו אופיניתן להדגיש/לטשטש את העיניים ע"י שימוש בצביעה אטומה או אטומה חלקית אך לא ניתן להעלימן לחלוטין.
בגלל ההבדלים המהותיים בהתנהגות החומר מומלץ מאוד להימנע מהשילוב בין עץ מלא לתחליפי עץ שונים ברהיט אחדברהיטים שיש בהם שילוב שכזה:
  • העץ יכול לשנות מעט את הגוון בעוד שתחליפי העץ לעולם לא ישנו את גוונם ולכן ישנה סבירות גבוהה להבדלים בגוון הצבע של הרהיט עצמולא ניתן לתקן זאתתופעה זו לא תקרה ברהיט שעשוי כולו עץ מלא.
  • העץ הוא חומר בעל יכולות תנועה קלה (התכווצות או התרחבות מינימאליות בהתאם למזג האוויר). תחליפי עץ אינם זזיםהשילוב בין חומר זז לחומר מקובע יכול ליצור התנתקויות בחלקי החיבור ביניהם.
  • העץ איננו רגיש למים ולכן נח מאוד לנקות אותו ואת סביבתותחליפי העץ רגישים מאוד למים ומתנפחים בקלותלכן רהיט שמשלב בין שני החומרים מחייב המנעות משימוש לא זהיר במים.
האהבה לעץ היא אהבתינו הראשונה אך אהבתינו השניה היא העיצובבכדי לתת לכם אפשרויות עיצוב מגוונות בחרנו להעמיד לרשותכם מגוון גדול של דגמים וכמו כן מגוון גדול של צבעים ושל שילובי צבעים לבחירה.
גוף הרהיטים שלנו מגיע באחת משלושת האפשרויות:
  • לבן אטום
  • מולבן (לבן שניתן לראות דרכו את מרקם העץ והוא בעל גוון שמנתי)
  • קרם
חלקי חזיתות הרהיטים מגיעים בשלל צבעים גדול:
  • לבן
  • מולבן
  • קרם
  • כחול
  • תכלת
  • ירוק
  • ורוד
  • סגול
  • עץ טבעי
 
חריטות של פסים לעומת משטחים חלקיםהוספת קרניזים מעץ מלא ועוד יוצרים מגוון גדול של רהיטיםחלקם בעל אופי מודרני יותר וחלקם בעל אופי קלאסי/רומנטי.
העץ המלא מתאפיין בתחום העיצוב כחומר שמעניק חוםביתיות,חוזקעמידות וטבעיות.
הוא משתלב באופן טבעי עם חדרים שהעיצוב שלהם כפרי יותר אך יכול להשתלב בצורה מקסימה גם בחדרים מודרנים.
יחד עם אפשרויות הצבעים הכל כך גדולות נוצרים עיצובים מרהיבים ועמידים!
 
אנחנו מתמחים בהום סטיילינג ותמיד שמחים לעזור ולייעץ ללקוחותינו על מנת להגיע לעיצוב המושלם על סמך תמונות של החדר הקיים.
 
 
אנחנו מתכננים לכם עוד הרבה הרבה הפתעות בעתיד ומזמינים אתכם לגדול יחד איתנו ולא להתפשר על האיכות!
 
 
מקווים שתהנו מהגלישה באתר ומחכים לעמוד לשירותכם,
צוות היי ווד.